Liczba sklepów, w których oferowane są sprzęgła, systematycznie rośnie. Trudno uciec więc od pytania, czy oznacza to, że znalezienie dobrego punktu sprzedaży jest dziś łatwiejsze, czy też trudniejsze niż miało to miejsce do tej pory. Nietrudno się przy tym domyślić, że odpowiedź na tak postawione pytanie jest uzależniona przede wszystkim od tego, czy zna się cechy takiego dobrego sklepu.
Po pierwsze – fachowa obsługa techniczna
Nawet, jeśli mamy do czynienia ze sklepem świadczącym swoje usługi z wykorzystaniem Internetu, musimy mieć świadomość tego, jak ważna jest jego obsługa. Dobry sklep współpracuje nie tylko z producentami sprzęgieł, ale również z inżynierami. To właśnie dzięki temu potencjalni kupujący zyskują maksimum informacji na temat konkretnych rozwiązań.
Po drugie – dobre rozwiązania logistyczne
Współczesny sklep ze sprzęgłami to także placówka, w której czas klienta wydaje się mieć szczególnie duże znaczenie. Nie ma tu mowy o opieszałości oraz o opóźnieniach. Czasem znaczenie mają godziny i w dobrym punkcie sprzedaży logistyka zawsze jest tym, czemu nadaje się priorytetowe znaczenie.